1. Prevádzkovateľom (ďalej len predávajúci) internetového obchodu www.nati.sk je Mgr. Lucia Zacharová, IČ: 54257247, DIČ: 1072040552 , zapísaná v živnostenskom registri Okresného úradu Brezno, č. živnostenského registra 630-19594.
Kontaktné údaje prevádzkovateľa:
Sídlo a miesto podnikania: | Švermova 462/39 |
Čierny Balog 97652 | |
Telefónne číslo: | 0908230267 |
e-mailová adresa: | info@nati.sk |
2. Objednávateľom (ďalej len kupujúci) je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá správne vyplní a odošle vyplnený objednávací formulár (ďalej len objednávka) s tovarom alebo službou ponúkanou v internetovom obchode www.nati.sk
3. Vytvorenie objednávky a uzatvorenie kúpnej zmluvy
K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza prijatím a akceptovaním riadne vyplnenej a odoslanej objednávky internetovým obchodom.
Kupujúci si môže na stránke www.nati.sk vytvoriť zákaznícky účet, kde zadá svoje údaje, ktoré budú v jeho účte uložené spolu s históriou jeho nákupov a informáciami o aktuálne prebiehajúcich objednávkach alebo zvoliť nákup bez registrácie.
Kupujúci si vyberá produkt z aktuálnej ponuky internetového obchodu www.nati.sk. U vybraného produktu zvolí počet kusov, o ktoré má záujem a prostredníctvom určenej ikony potvrdí výber, čím sa produkt pripíše do nákupného košíka. Po vložení produktu do nákupného košíka, môže pokračovať v nakupovaní alebo pristúpiť k odoslaniu objednávky. K úspešnému zrealizovaniu objednávky je potrebné skontrolovať obsah košíka a následne riadne a správne vyplniť potrebné informácie o kupujúcom (meno, priezvisko, prípadne obchodné meno, telefónne číslo, e-mailová adresa , adresa kupujúceho a ďalšie). Po vyplnení a skontrolovaní objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami a súhlasí s nimi a to zakliknutím príslušného tlačidla. Následne môže objednávku odoslať.
Kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim a následným prijatím objednávky predávajúcim. Oznámenie o prijatí objednávky zašle predávajúci kupujúcemu prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú mu kupujúci zadal v objednávke. O celom priebehu objednávky počínajúc prijatím objednávky, cez vybavenie a odoslanie objednávky informuje predávajúci kupujúceho prostredníctvom e-mailových správ. Aktuálny stav objednávky si však môže kupujúci skontrolovať aj vo svojom zákazníckom účte, pokiaľ si ho vytvoril.
Pokiaľ predávajúci nevie dodať objednaný tovar (tovar je poškodený, chybné množstvo skladových zásob a pod.) bezodkladne o tom informuje kupujúceho a to buď prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky na telefónne číslo, ktoré uviedol kupujúci ako kontaktné. Predávajúci následne ponúkne kupujúcemu iné náhradné riešenie (iný tovar, objednanie tovaru u dodávateľa a pod.) alebo sa s ním dohodne na zrušení kúpnej zmluvy, čo potvrdí následne prostredníctvom e-mailu.
Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.
4. Ceny tovarov a služieb
Všetky ceny tovarov a služieb zobrazené na stránke www.nati.sk sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH) a sú platné do vypredania zásob, prípadne do skončenia akcie vyhlásenej na daný tovar alebo službu.
Predajca si neuplatňuje navýšenie ceny o iné poplatky súvisiace s balením a expedíciou tovaru ( napr. obalový materiál).
Konečnú cenu produktov a služieb (vrátane DPH) si kupujúci skontroluje pred odoslaním objednávky. Potvrdením objednávky vyjadruje súhlas s týmito cenami.
5. Spôsob úhrady za objednávku
Konečnú sumu objednávky môže kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:
Prevodom na účet predávajúceho – poplatok za prevod si predávajúci neúčtuje. Po prijatí objednávky predávajúci prostredníctvom e-mailu vyzve kupujúceho k úhrade objednávky prevodom na účet, pričom uvedie všetky potrebné informácie k uskutočneniu tohto prevodu (číslo účtu predávajúceho, variabilný symbol a pod.). Kupujúci je povinný túto platbu uskutočniť do 7 kalendárnych dní od potvrdenia prijatia objednávky s údajmi potrebnými na úhradu objednávky. Objednávka bude expedovaná a vybavená až po prijatí platby na účet.
Platobnou kartou (Go pay)- poplatok za úhradu objednávky platobnou kartou si predávajúci neúčtuje.
Platba na dobierku – poplatok za platbu na dobierku je 1€. Konečnú sumu za objednávku kupujúci uhradí pri preberaní tovaru.
6. Dodanie tovaru
Objednaný tovar doručujeme nasledovnými spôsobmi:
Dodanie prostredníctvom Slovenskej pošty a.s. – tovar je expedovaný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky, respektíve odo dňa prijatia platby za tovar (pri prevode platby za objednávku na účet predávajúceho).
Dodanie prostredníctvom kuriéra Slovak Parcel Service - tovar je expedovaný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky, respektíve odo dňa prijatia platby za tovar (pri prevode platby za objednávku na účet predávajúceho).
Doručenie prostredníctvom Packeta (Zásielkovňa) - tovar je expedovaný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky, vyzdvihnutie v odbernom mieste Zásielkovne, ktorú si kupujúci sám vyberie.
Poplatky za doručenie tovaru:
Balík s doručením na poštu – 3.00 € (v prípade dobierky navýšenie o 1.00€)
Doručenie kuriérom SPS na adresu – 4.00€ ( v prípade dobierky navýšenie o 1.00€)
Zásielkovňa – vyzdvihnutie na pobočke Zásielkovne – 2.50€ ( v prípade dobierky navýšenie o 1.00€).
7. Prevzatie tovaru
Kupujúci pri preberaní objednaného tovaru tento vizuálne skontroluje a pokiaľ balík javí známky poškodenia a znehodnotenia tento neprevezme a spíše s prepravcom protokol o odmietnutí tovaru. Následne kontaktuje predávajúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu ohľadne vybavenia objednávky k spokojnosti kupujúceho.
8. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu a to do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo uzatvorenia kúpnej zmluvy. Kupujúci musí odstúpenie od zmluvy doručiť predávajúcemu najneskôr posledný deň lehoty na odstúpenie od zmluvy a to buď písomne na adresu predávajúceho alebo e-mailom na e-mailovú adresu kupujúceho. O prijatí odstúpenia mu predávajúci pošle potvrdenie prostredníctvom e-mailu. Zároveň je kupujúci povinný zaslať predávajúcemu tovar, ktorý je predmetom odstúpenia najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia odstúpenia od zmluvy.
Odstúpením od kúpnej zmluvy sa táto ruší a predávajúci je povinný prevziať tovar, ktorý je predmetom odstúpenia od kupujúceho späť. Predávajúci je ďalej povinný najneskôr v lehote 14 kalendárnych dní od doručenie oznámenia o odstúpení vrátiť kupujúcemu platbu za objednávku, vrátane nákladov na doručenie. Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si kupujúci vybral iný spôsob doručenia tovaru ako je najlacnejší spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Predávajúci nie je povinný vrátiť platbu za tovar, pokiaľ mu nebol doručený späť alebo pokiaľ mu kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť na adresu predávajúceho.
Predávajúci by mal vrátiť kupujúcemu platbu rovnakým spôsobom ako platil kupujúci. Môžu sa však dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia.
Kupujúci môže vrátiť tovar na adresu:
Lucia Zacharová – NaTi
Švermova 462/39
Čierny Balog 97652
Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ak ide o:
- poskytnutie služby, ktoré sa začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
- predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
- vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
- predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
- poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.